-بک عرفتـــک و أنت دللتنےِ علیک و دعوتنےِ-

زبان فارسی

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ



به نام الله
هانیه توسلی را دیروز دیدم، در اینستاگرام. چیزی دیدم کنار اسمش که مبهوت شدم. و لختی بعد مشعوف شدم و نهایتاً ممنون شدم، علی ای حال مجبور شدم که بنویسم اکنون که:
خانوم توسلی من از طرف امت حزب الله از شما متشکرم که برای زبان فارسی دل می سوزانید.
.................................................

+ گاهی آن هایی که رهبر را به عنوان امام جامعه قبول ندارند، رهروترند تا ما...
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ
  • س.س.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی